Educational and Learning Bundle - 5 in 1
The ultimate puzzle collection for kids. Easy to use "Drag and Drop" puzzles for ages two and up. Now with 180 puzzles!
Find matching pairs in this popular card game. Play alone or with up to four players. Customize the playfield from 2x2 to up to 8x8 cards. Suitable for all ages.