ENDER LILIES: Quietus of the Knights
Faced with a calamity far beyond their understanding with no recourse, the kingdom fell into ruin, with no end in sight to the accursed rain.
Meanwhile, in the remnants of this ruined world, a young girl named Lily awakens in the depths of a church.
Players will journey through the sprawling and hauntedly beautiful locations of Land’s End, including a submerged forest, a sealed-off contaminated underground cavern, and a grand castle.