Dungeon Munchies
You’ve been revived in a massive underground complex and you must leave this bizarre facility. Aided by the undead Necro-Chef Simmer, you must stay safe, get fed, find a way to get out.
Dungeon Munchies is a side-scrolling action RPG with a focus on hunting down creatures, cooking them, and eating dishes to gain certain abilities. The combination of dishes you choose to eat will impact your entire play style.
With a stomach that can only take seven dishes, you must put together a meal that maximises your abilities. Guava juice, grilled shrimp, or crab stirfry may mean the difference between health recovery, damage output or a watery shield.
In this day and age, ingredients are hard to come by. You should be prepared to face off electrical snails, razor-sharp shrimp claws, and laser wasps to get the delicious parts you need.
From the self-professed-AAA-license-holding necro-chef, to the diabolical voodoo “Lord of the Forest”, to the radical revolutionaries of the fruit revolution, everyone wants you to do their thing, but no one's really right in the head. What’s really happening down in this dungeon?