Doggie Ninja The Golden Mission
"Doggie Ninja The Golden Mission" is a PvP action game up to 4 players can play.
But watch out! If you break all the blocks holding the roof, the roof will fall down!
There are iron blocks that break through the floor and bomb blocks that destroy nearby blocks!