Disaster Detective Saiga: An Indescribable Mystery
In this mystery adventure, the unluckiest detective in the universe struggles with a group of friends in a town called "Saina-machi," where occult and mysterious incidents occur frequently.
The conversation-based storyline is filled with cut-ins and illustrations, allowing the player to enjoy the story at a brisk pace without getting bogged down.
The main characters are played by the popular voice actors "Chikahiro Kobayashi" and "Maaya Uchida"!
Their comical and addictive performances are a must-listen for fans and fans alike!
The song is a catchy rock tune that follows the worldview of the game and anime song production team! The song is sung by new Vtuber "Lioha Kanbi"!