Finally, it corresponds to Japanese!
You are a so-called "love-allergic" girl who spends her time at home in a track suit.
✓You can simulate love scenarios you never can in real life, such as dating a butler, cocky boy, younger guy, or mean but loving boyfriend!
✓In this romance simulation game for girls, you can go from a life empty of romance to one in which every day is filled with excitement and happiness.