Devoured by Darkness
Cold autumn wind was blowing into my mind. It was enjoying sounds of deep forest and a terry surface of a lake. That place couldn’t be real. That was a fantasy, a fantasy designed to the smallest detail. An intermittent scream was carried by thunder over the trees. Someone was drowning...