Dead Effect 2
The story will take you back to the ESS Meridian, right to where the original plot ended. However, you are not meant to take a rest; something is brewing deep within the recesses of the spaceship. It is much more dangerous than a horde of the undead – it is threatening to enslave your mind and bend it to its will. Are you going to fight back?