Darkest Dungeon is a challenging, gothic roguelike turn-based RPG about the psychological stresses of adventuring.
Recruit, train, and lead a team of flawed heroes through twisted forests, forgotten warrens, ruined crypts, and beyond. You'll battle not only unimaginable foes, but stress, famine, disease, and the ever-encroaching dark.