Dark Theme Bundle
Your name is David, you are 11 years old... and this is the end of your innocent childhood.
A dark army approaches your lands. It is your duty as first witness and sentinel to report to your people as soon as possible. Or is it too late? Not if your aim is fast and smart!
Armed with your sturdy crossbow, slay skeletons, witches and other abominations who will regret leaving the underworld. The way ahead is unfortunately also full of pitfalls and hazards...but, again, nothing that a well-placed arrow can’t answer!
Make crucial decisions that will lead your path to glorious or fatal outcomes...illustrated by over 300 beautiful images.
You are an adventurer brought by fate to an abandoned castle. You only have your favorite sword and the remains of an old armor with an unusual device - a sword-breaker.
Step in and try to overcome the obstacles and foes that stand between you and the treasure you’re hunting.