Dark Days
Inspired by 1990's cult classic horror movies, Dark Days stands as an adventure horror game of its own. From an eerie motel to a haunted desert, solve puzzles and progress towards a disturbing truth. Dive in an American nightmare, immerse yourself in cinematographic environments, but be careful and think smart! Something is hunting you. There's only one rule: if you look at it, this nightmare kills.