Crowdy Farm Rush
Animals of Crowdy Farm lost their way! Bring them back, rancher, but don’t allow for chaos! Be cautious, so your lazy cows and fast chickens won’t collide. Make dozen of ducks march in a row, gather flock of pigs in safe place and control stubborn donkey! Ensure that farm residents are washed out of mud before they enter the farm, but beware: the coyote is awake. Keep animals away from him!