Cosmic Top Secret
“Cosmic Top Secret” is the weird, but official, term NATO uses for top confidentiality. A fitting name for this game since it needed military clearance to be released!
Cosmic Top Secret won multiple awards for the innovative ways it engages players in deeply documented plots. The game even inspired the creation of a life-size event at the Cold War Museum of Denmark.
Discover fascinating programs and devices designed to outsmart the enemy in a tense context of international espionage and fear of atomic war. This is the dawn of new technologies.
“Like a million others, I’m an ordinary 'kid of the Cold War'. Just a very curious one with parents working in Intelligence services. By getting to know me and my family better, you might see yourself and even feel the itch to investigate your loved ones!” - Trine Laier (T)
“We gather games that share a strong experience to remember. We’d never seen anything like Cosmic Top Secret before!” - Mikaël Bourget, founder of the publishing label.