How many steps does it take to change a light bulb? If your answer is 10 or more, then you are ready for "Contraptions" - a game where the goal is to fix whacky contraptions that perform simple tasks in indirect and convoluted ways, Rube Goldberg style.
+ Create an unlimited number of your own levels and challenge a friend to try to beat it.
+ Complete the levels in multiple ways...get as bonkers and creative as you like.