Chop Goblins
Now they're loose, wrecking bladed havok on the world once again. It's up to you to chase them through the city and across space and time, in a bespoke FPS campaign spanning the modern day, 1800's Transylvania, ancient Greece, and the not too distant future.
Chop Goblins is a "microshooter": An FPS designed to be completed in a single sitting, without sacrificing depth, variety, or creativity in its gameplay and level design. It's a game you can play for less than an hour, or replay for many hours. Need something to distract you from work, boredom, or grinding in other games? Take a Chop Goblins Break, with a fun and satisfying FPS campaign that only takes one sitting to fully experience.