And Their Souls Were Eaten
But what if there is a dark side to your gift? What if there are those who can pervert your talent, and alter the balance of life and death?
Travel across a steampunk 1830s Europe, where metal is magical, giving powers to those who wear it. Learn more about your ancient gift and what it means for you, your family, and humanity. Uncover the nefarious plot to destroy all life... and fight against time to stop your enemy from destroying everything you hold dear.