Capcom Fighting Bundle
This pack includes two games: Capcom Fighting Collection, which features 10 titles from series such as Street Fighter and Darkstalkers, Cyberbots, and the first home console port of Red Earth; and Street Fighter 30th Anniversary Collection, originally released in 2018.
This double-trouble bundle is packed with powerful fighting action for you to enjoy!