CRYGHT
・There are items that are useful for clearing stages, such as dashes and double jumps.
・Even if you are defeated, the items and coins you got during the stage will be inherited.
The game screen jumps for the player. The menu screen and title screen are decided.
The game screen is guarded. You can negate the damage from the enemy. The movement speed will decrease while you press it.
HP ・ ・ ・ There are 3 lives. If you hit a damage gimmick, an enemy, or fall off the stage, it will be reduced by 1. When all are gone, it will be revived at the beginning of the stage.
You can defeat it by attacking. There is a type that revives after a certain period of time. The type that does not revive is the key to displaying gimmicks such as crystals.