CORPSE FACTORY
CORPSE FACTORY is a psychological thriller visual novel, with full English voice acting performed by an all-star cast. Become part of the story and influence the ending of this spine-chilling tale. Immerse yourself in the darkness with an atmospheric original soundtrack, with a vocal performance by Emi Evans and music composed by Alec Shea.
This game contains scenes of violence, as well as depictions of mental health conditions such as severe anxiety and depression. It also deals with themes of suicide.
//TOKYO, IN THE NEAR FUTURE: Whispers and rumors are spreading through the city like wildfire. Murmurings of a bizarre website have started to pique the interest of more than a few people—people willing to take extreme risks in order to fulfill their darkest desires.
Corpse Girl's Website supposedly allows users to request the death of someone they know. All that is required is a photo of the proposed victim. Once an image is uploaded, the website promises to snuff out the victim's soul within a matter of days.
Victims of the website apparently receive a photograph of their own corpse before they are killed. Photos are time stamped with a date... Perhaps a predicted time of death? The website's authenticity is questionable at best. It has become an interesting topic of conversation and nothing more.