COLLECTION of SaGa FINAL FANTASY LEGEND
The first Game Boy RPG to sell over a million units and the memorable first installment of the series: THE FINAL FANTASY LEGEND.
A title that gained popularity through its refined gameplay system and the journey through a diverse world: FINAL FANTASY LEGEND II.
A unique story that travelled across time that featured a new and an innovative character leveling system.: FINAL FANTASY LEGEND III.
Experience the origins of the SaGa series with the COLLECTION of SaGa FINAL FANTASY LEGEND, the first complete port of these hugely popular titles.
The collection includes new enhancements like high-speed mode as well as features unique to the Nintendo Switch, such as adjustable screen magnification and game screen background customization. Featuring compatibility with, of course, handheld mode, but also with TV mode and tabletop mode.
Furthermore, this game also revives the nostalgia of playing the original by enabling vertical usage of the console after removing the Joy-Con. Take your collection on the go with handheld mode, share your journey with your Nintendo Switch in TV mode, or remove the Joy-Con and turn your Nintendo Switch vertically for a retro Game Boy experience.