COLLECTION of SaGa FINAL FANTASY LEGEND
De eerste Game Boy-RPG die meer dan een miljoen keer is verkocht en het memorabele eerste deel van de serie: THE FINAL FANTASY LEGEND.
Een uniek verhaal dat je meenam op een reis door de tijd, met een nieuw en innovatief personage-leveling-systeem: FINAL FANTASY LEGEND III.
Ervaar de oorsprong van de SaGa-serie met de COLLECTION of SaGa FINAL FANTASY LEGEND, de eerste complete port van deze enorm populaire titels.
De collectie bevat nieuwe verbeteringen, zoals de snelle stand en functies die exclusief zijn voor de Nintendo Switch, zoals instelbare schermvergroting en aanpassing van de achtergrond van het gamescherm. De games zijn compatibel met – natuurlijk – de handheldstijl, maar ook met de tv-stijl en de tafelstijl.
Bovendien haalt deze titel de nostalgie van het spelen van het origineel weer naar boven doordat je het spelsysteem ook verticaal kunt houden als je de Joy-Con-controllers losmaakt. Neem je verzameling overal mee naartoe in de handheldstijl, deel je reis met je Nintendo Switch in de tv-stijl of maak de Joy-Con los en draai je Nintendo Switch verticaal voor een retro Game Boy-ervaring.