CMSR
The game features a day and night cycle, which introduces a specific rhythm and requires organizing your work accordingly. By accepting more and more complicated orders, you can develop your skills. Along with the development, a number of additional possibilities open up to you. You can collect and tune up cars and take part in a number of complicated racing challenges.