Black Wolf
Take the role of the titular Black Wolf as you run, jump, dash and wall slide through side-scrolling stages collecting bones and trying to survive! Arrow signs will guide you and provide hints to navigating the tricky terrain, while red flags serve as checkpoints along the way. If the Black Wolf falls, you’ll instantly be transported to the last flag, giving you a second chance at survival. Overcome single-screen challenges one at a time, then advance to test your platforming skills in the next area.
A tough but rewarding action platforming adventure awaits! Will you answer the call of the wild?