Enter the tricky pixel art dungeons of Betomis, where you’ll need to carefully observe and explore your surroundings in order to escape! Betomis is a retro 2D action platformer where each chamber of the sprawling dungeon is a single screen of environmental puzzling. Light is limited. Weapons are scarce. But deadly hazards are aplenty, from spikes and spinning saw blades to creatures and carnivorous plants!