Beast Breaker
Beast Breaker is a new turn-based action adventure from the creator of Threes. You play as a tiny warrior named Skipper, tasked with defending innocents from giant mosaic Beasts that threaten to destroy everything.
The game combines satisfying pinball physics with tactical decision making. Pick a style of attack, line up the best angle, and launch! Watch Skip careen around the screen and break the giant Beasts to pieces.