Bayonetta comes to Nintendo Switch!
In a coffin submerged at the bottom of a murky lake, a witch is reborn. Discover or relive the epic Bayonetta anytime, anywhere on Nintendo Switch!
Originally released in 2010, the unforgettable first chapter of the Bayonetta saga introduced the world to "climax action", an explosive blend of dynamic action and saucy style. Armed with a gun in each hand and one on each foot, Bayonetta destroys her opponents with combo attacks that are as beautiful as they are brutal.
Dodge enemy attacks with perfect timing to activate Witch Time, leaving your slowed-down opponents defenceless against your barrage of kicks, blows and bullets, then finish them off with a devastating Torture Attack. No angel will stand in Bayonetta’s way.
After remembering her name and her ability to summon demons, Bayonetta travels through the remote European city of Vigrid while staving off the armies of Paradiso and uncovering the truth of her long-lost past. As Bayonetta dispatches ever more powerful angels, meet unforgettable characters like the famed Demon-smith Rodin, information sniffer Enzo and many more.
Packed with a cast of unforgettable characters, an epic story, and both English and Japanese voice acting, Bayonetta is a truly bewitching experience.
Discover several Nintendo-themed costumes for Bayonetta – whether donning a memorable green tunic or rolling around dropping bombs like a famous bounty hunter, the Umbra Witch has never looked better.
With Nintendo Switch, you can take the action anywhere and play anytime! Thanks to the optional touch controls, you can utilise the Nintendo Switch touch screen to effortlessly command Bayonetta with just a tap or a swipe.