BUNNY MUST DIE! CHELSEA AND THE 7 DEVILS.
However, a mad bull appears out of nowhere, killing the messenger after stabbing him 24 times!
An improved version of the dungeon-crawling action game 'Bunny Must Die! Chelsea and the 7 Devils' is now coming to the Nintendo Switch.
March through the Cave of Devils together with Bunny, her five weapons, and her ability to manipulate time however she pleases!