Arcade Archives SCRAMBLE FORMATION
Pilot your phantom jet into battle, capturing enemy planes along the way to enable formation change.
Formations can be air-to-air, air-to-ground or a hybrid of the two, and matching these to counter the enemy is the key to victory!