Arcade Archives ROLLING THUNDER 2
"ROLLING THUNDER 2" is an action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1990.
Operate the hero of the Special Operations Forces and destroy the secret organization "NEOGELDRA" that plans to conquer the world.
In this work, you can control not only the main character "ALBATROSS", but also "LEILA BLITZ", who was captured in the previous game, on the 2P side.