Arcade Archives PHELIOS
"PHELIOS" is a shooter released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1989. Players (the knight APOLLON) mount a pegasus and use items to power up while fighting to take down the bosses of the seven temples and rescue Queen ALTEMIS.