Arcade Archives COSMO GANG THE VIDEO
Operate the Cosmopolis fighter " HYPER BEAT " and repel the thieves "COSMO GANGS".
If you hit the enemy's attack, you will lose one "HYPER BEAT", and if you lose everything, the game will be over.