Arcade Archives CADASH
The player chooses one of four heroes and sets out on a journey to rescue Princess Sarasa, who has been taken by the evil Barrog.
There are key items and equipment available for purchase at the shops along the way. Don’t forget to explore: NPCs are on hand to offer useful hints along the way!