Alvastia Chronicles
After encountering the man who killed their parents ten years prior, Elmia and her brother Alan set out to avenge their deaths as they fight to stem the tide of monsters flooding into the upper world, and restore peace to Alvastia.
Encounter more than 100 companions as Alan and Elmia travel the world. Do you have what it takes to recruit them all? Engage in heated turn-based battles with up to 13 party members. Unlock bonds connected to companions and utilize various effects! Weapon upgrades, a battle arena, and quests are only the beginning of what is in store!