All Walls Must Fall - A Tech-Noir Tactics Game
Berlin, November 2089: The Cold War never ended. For 150 years both sides have used time manipulation technology to observe and counter each other’s every move. Now this fragile state of affairs is approaching a breaking point, as a rogue nuclear strike will send the world into turmoil. Both sides have scrambled to send agents back in time to find who is behind the attack and how to prevent it. If they fail, the whole world will turn to ash, forever.
All Walls Must Fall is an isometric tactics game where actions happen to the pulsing beat of the music. You control time travelling secret agents as they jump and loop through a single night in the city of Berlin. Using a pausable real-time system, carefully plan your decisions and use powerful time manipulation abilities to your advantage, as you carry out your mission in the shadows or in plain sight. Levels are procedurally recombined, giving All Walls Must Fall a highly replayable campaign structure, while still offering individually crafted components and set-pieces.
All Walls Must Fall also features a killer soundtrack that reacts to the gameplay, and features original music from talented artists drawn from both the Berlin club scene and the world of video game music: Jukio Kallio, Ben Prunty, Kuedo, The Orion Correlation and Lost & Found, Mona Mur and Muuutsch.