All I Want for Christmas are Subgames CE
This festive Christmas extravaganza brings a sleigh-load of merry subgames, including Find the Difference tasks that'll captivate you, cosy Jigsaw puzzles to complete, and joyful Paint sessions for crafting holiday masterpieces.
With over 20 types of subgames, gear up to stretch your wits and holiday spirit with an array of cheerful challenges.