Airship Defender
Airship Defender is a game of air defense, we try to grow our airship and protect it from enemies. Well of course the enemies are experienced, they come at us in waves and attack us, and worse, the bosses! bosses are very powerful and you really need to use your wits to defeat them. But don't be scared, you will see some gift packs in the sky, don't miss them! They offer you upgrades and ask you to choose one of the 3 upgrades!