STAKES WINNER is a realistic jockey action game released in 1995 by SNK. Use skills such as showing the whip, formation split and hyper dash, collect items on the course, and power-up your beloved horse in this multifaceted game. Ride with your horse through a variety of races as you aim to conquer the GI.