ACA NEOGEO AGGRESSORS OF DARK KOMBAT
AGGRESSORS OF DARK KOMBAT is a fighting game released by SNK in 1994. Pick one of eight intense fighters and go into battle to accomplish their goals. Use the full playing field and dash combined with fierce attacks in this intense, unrestricted battle! Will you win by techniques or by force?! Experience the true rampage of battles.