99Seconds
99Seconds, a fun, retro-style video game, where you can modify time to avoid all kinds of dangers.
After finishing off Black Eye, V-99 entered a mysterious zone called Bit 8, without knowing why V-99 could modify time!. But everything became complicated with the appearance of the BLACK VECTORS: mysterious beings that aim to destroy any intruder who reaches Bit 8.