9 Clues: The Secret of Serpent Creek
9 Clues: The Secret of Serpent Creek is an original hidden-object puzzle-adventure game, featuring a totally unique Detective Mode. This thrilling mystery merges elements of classical horror and gritty, 50’s-style noir.
A paranormal private investigator is contacted by her friend, famous reporter Helen Hunter, whose voice sounds small and terrified in the voicemail. She is in the coastal town of Serpent Creek, and needs help immediately.
When investigating Serpent Creek, the detective will perform true investigative work: finding clues and combining them to learn the secrets of every crime scene in the all new Detective Mode!