8 Ball Clash
8 Ball Clash is a billiard or snooker game made for everyone. To the people who never play it or the more experience ones that want to improve your skills and get the best score through the tables.
Beat the solids and stripes classic mode or get max score winning different challenges around Barcelona, Indonesia, London, Mexico, Moscow, Paris, Rio, Sydney, Tokyo and Las Vegas to win the billiards championship!