5 in 1: Scrap Bolts + Toroom + Last Mage Survivor + Home Sweet Home + Bruxa
1 - Scrap Bolts: Accelerate across platforms, fly over ramps and jump on trampolines to recover all the lost pieces.
2 - Toroom is a dungeon crawler roguelike top-down shooter. Fight your way through multiple biomes, clear rooms full of enemies, get as much loot as possible and defeat the bosses.
3 - Last Mage Survivor: Let's see if you'll be able to resist so many attacks and endless hordes of enemies, being able to acquire a large amount of upgrades during the game.
4 - Home Sweet Home: In this Real Life kind of game, you can work, have fun and even work out to get fit. It's your duty to take care of your house. Remember to clean it everyday, and don't forget to work, otherwise you will have no money.
5 - Bruxa: Help this beautiful witch collect all her books and gather as many resources as possible in this lovely platform game. Face small spiders and big bosses in every level. Can you reach the end and preserve as much life as possible? So embark on this challenge and destroy anything that dares to stand in your way.