4x4 Offroad Driver
Featuring 15 fantastic Off-Road Vehicles, 4x4 Cars, Pickups, Monster Trucks and specialist Rally Cars to take to the max on a huge number of exciting Off-Road and Precision Trials Driving Courses. Balance your speed and control to master each of the 75 intense Missions!
Experience the thrill of Trials Driving! Make it through the rock mazes, bumpy terrain “test tracks”, through mud paths and rivers, over incredible log bridges, hill climbs and cross-country races! Control the power of your cars to make it around in one piece. You’ll have to summon the skills required if you want to be the Ultimate Off-Road Driver!