#1 Anagrams
Why waste time finding and downloading thousands of crosswords when #1 Anagrams generates randomly infinite crosswords for you? On top of that you can enjoy the story mode with 200 crosswords sorted by difficulty level, and solve the Daily Anagram (you get a new one every day) which is the same for everyone in the world.
Are you up to the challenge? #1 Anagrams is a game made by fans for crosswords and word games that will not let you down!