Successfully Learning Mathematics Year 3
In Successfully Learning Mathematics Year 3, pupils will solve exciting maths problems with the little vampire Freddy to learn maths in a playful way. Freddy motivates the children and helps with tips. All problems are based on the current curriculum for maths.