Hooked on Bass Fishing is a fun and simple game that offers fishing enthusiasts the ultimate fishing experience!
To start the game, all you need to do is tap the area on the Touch Screen in which you want to fish. Next, cast your line and tap the Touch Screen as soon as a fish has taken a bite! In order to safely land your fish, slide your stylus in the appropriate direction to hoist your fish out of the water!