Hair Salon Pocket Stylist
With Hair Salon Pocket Stylist your hairdresser will always be with you! Have fun inventing new hairstyles for the cartoon characters or for you and your friends! Take a picture of yourself and see how you look with a new haircut! When you find the right style, save it in the Nintendo DSi album. There are thousands of combinations of styles and makeup! Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.