Tee off with power, drive with accuracy, and putt with precision! A Little Bit of... Nintendo Touch Golf is a realistic golf simulation that makes full use of the Touch Screen to offer in-depth control over your actions. Vary shot power, apply topspin or backspin, and more, all with a touch of the Nintendo DSi stylus. There are two main modes to choose from, for beginners and experts alike. Round Mode offers play across 3-, 9- or 18-hole courses, each with varying difficulty levels and some in an exciting tournament setting. Challenge Mode puts a unique new spin on golf, with a wide selection of special tasks to complete. By completing tasks in Challenge Mode you can improve your character’s skills, and unlock new courses in Round Mode. Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.