The Legend of Zelda: Spirit Tracks
All aboard for adventure as Link sets off on a quest to restore the spirit tracks and keep an ancient demon locked away.
Take control of your own train as you explore the vast land by rail. As the conductor you plan the route, set the speed and watch out for enemies and obstacles, clearing the path with the powerful built-in cannon.
Link has a valuable new companion. While navigating dungeons, he's accompanied by a Phantom, a hulking suit of armour that responds to his commands. Tap the Phantom to take command of him, then draw a line on the touch screen to direct him where to go. The stout Phantom can walk through fire or lava, be used as a platform to carry Link above dangers, or even run interference to block Link from harm.
You can also use a variety of weapons and items, including the Whirlwind and Spirit Pipes, by blowing into the microphone!