Phil'sEpicFill-a-PixAdventure
Create amazing pixel art as you reveal 100 beautiful pixel art scenes from Phil's epic trip around the world!
Phil's Epic Fill-a-Pix Adventure is a new picture logic puzzle from the makers of Pic-a-Pix Colour, but with huge, scrollable puzzles up to 100 squares wide, you'll reveal pictures much larger and more detailed than ever before!
The unique Smart Cursor makes playing fluid and satisfying. Options to show where to go next and check your progress so far mean you'll never get stuck.
Often described as a mix of Minesweeper and Picross, each clue number shows how many squares in a block of nine – the clue itself, plus the eight squares around it – should be filled in black.
You only need to learn this one rule to start playing Phil's Epic Fill-a-Pix Adventure but to make sure you understand all the techniques, a full interactive tutorial is included!